- 3 Beds
- 3 Baths
- 1,614.585 sqft
This is a carousel gallery, which opens as a modal once you click on any image. The carousel is controlled by both Next and Previous buttons, which allow you to navigate through the images or jump to a specific slide. Close the modal to stop viewing the carousel.
Property Description
Coldwell Banker Unique té el plaer de presentar aquest exclusiu immoble, ubicat en una cinquena planta i completament reformat per oferir una experiència única de luxe i confort. Compta amb tres àmplies habitacions, ideals per adaptar-se a les necessitats d'una família o per als qui busquin un espai versàtil i elegant. El pis disposa d' una plaça de garatge amb accés directe, la qual cosa afegeix un valor addicional a la propietat en una ubicació tan privilegiada. A més, la seva orientació i disposició permeten gaudir de vistes acomiadades al Consolat Italià, proporcionant una sensació d'amplitud i tranquil·litat. El comprador té la possibilitat de personalitzar alguns aspectes de la distribució de l' immoble, adaptant-los al seu estil i preferències. La reforma va començar el 27 de novembre, amb una estimació de finalització en uns tres o quatre mesos, cosa que brinda l'oportunitat de ser part del procés de creació d'una llar única. La zona de Nous Ministeris es caracteritza per la seva excel·lent ubicació, connectivitat i serveis. A pocs minuts dels principals eixos comercials i de transport de Madrid, ofereix una combinació perfecta entre la vida urbana i la tranquil·litat residencial. La proximitat a espais verds, restaurants d'alt nivell i comerços exclusius fan d'aquest barri un dels més demandats a la capital. No perdi l'oportunitat d'adquirir una propietat que combina estil, funcionalitat i una ubicació immillorable. Moltes de les nostres propietats no estan publicades per petició dels nostres clients. Recomanem contactar-nos per a més informació. #ref:CBUQ566
Property Highlights
- Total Rooms: 3
- Exterior Living Space: Terrace
- Garage Description: Garage
- General: Elevator
The listing broker’s offer of compensation is made only to participants of the multiple listing service where the listing is filed.
Request Information
Yes, I would like more information from Coldwell Banker. Please use and/or share my information with a Coldwell Banker agent to contact me about my real estate needs.
By clicking CONTACT, I agree a Coldwell Banker Agent may contact me by phone or text message including by automated means about real estate services, and that I can access real estate services without providing my phone number. I acknowledge that I have read and agree to the Terms of Use and Privacy Policy.