Pietro Cimei

Pietro Cimei

Coldwell Banker Eretum Re Group

About

Mi occupo di immobiliare con dedizione e passione da oltre 20 anni ed in questo stesso settore agisco come manager ed imprenditore in diverse realtà produttive.La partnership con il mio team e con i miei soci, Dawid Drodz e Antimo di Giacinto, si basa soprattutto su profondi valori etici, sulla condivisione di una visione comune della nostra professione e dell’impatto che il nostro gruppo ha sul territorio in cui viviamo.Credo fortemente nell'importanza di trasmettere a tutti i miei collaboratori, soprattutto quelli più giovani, l'energia, l'entusiasmo, l'innovazione e la competenza, elementi necessari per fornire prestazioni d'eccellenza che creino massima soddisfazione e rapporti duraturi nel tempo con i nostri clienti. Tutto questo l'ho trovato in Coldwell Banker!

Languages

  • English
  • Italian

My listings

Showing 4 Listings
  • Residential property for Sale in Capena (Italy)

    Capena, RM 00060, Italy

  • Residential property for Sale in Contigliano (Italy)

    Contigliano, RI 02043, Italy

  • Residential property for Sale in Monterotondo (Italy)

    Monterotondo, RM 00015, Italy

  • Residential property for Sale in Monterotondo (Italy)

    Monterotondo, RM 00015, Italy

Coldwell Banker Eretum Re Group

View Office

Contact

Yes, I would like more information from Coldwell Banker. Please use and/or share my information with a Coldwell Banker agent to contact me about my real estate needs.

By clicking CONTACT I agree a Coldwell Banker Agent may contact me by phone or text message including by automated means and prerecorded messages about real estate services, and that I can access real estate services without providing my phone number. I acknowledge that I have read and agree to the Terms of Use and Privacy Policy.